fredag 11 april 2008

Val

Alla dessa val som jag nu måste göra om min framtid knäcker mig. Jag har tittat i kataloger hela kvällen och hittat ett par eventuella program som jag kan tänka mig att gå. Den ena är olik den andra så nu vet jag inte riktigt vad jag vill göra. Jag vet dock vilket som är mitt första val men jag är verkligen inte säker på att jag blir antagen, ska jag då välja ett program som jag inte är 100% säker på att jag vill gå och som kanske håller på i 5 år?

jag måste fundera tills imorgon i alla fall. Sen måste jag bestämma mig. Tisdag är absoluta deadline!

Kan inte nån säga åt mig vad jag ska göra, och så gör jag det och allt blir super! (ibland kan önskedrömmar kännas som det enklaste valet) Jag vet att jag måste bestämma det här själv men det är svårt. Fruktansvärt!

Varför har inte jag några klara mål för vilket yrke jag vill ha? Jag vet bara på ett ungefär, plus att jag inte är säker på att det räcker...

Varför skriver jag alltid så deprimerande saker?? Det är det endå ingen som vill läsa. Men det är skönt att skriva av sig ibland. Det hjälper. Jag ska försöka bli mer positiv! I promise!

Au revoire, nu ska jag sova.

Inga kommentarer: