onsdag 23 april 2008

Earth day!!!

är det idag. Det har IKEA uppmärksammat genom att ordna så att man kunde lyssna på en del föreläsningar om miljöpåverkan och liknande vid deras produkter. Givetvis på engelska men mycket intressant. Det var nog det enda vettiga den här arbetsdagen.

Jag har även fått reda på att dansföreställningen som jag vill vara med i är samma helg som jag ska till Örebro med UMK. Varför har jag alltid sådan otur? hur ska jag ordna det här? Det går nog inte. jag får fundera lite på om det över huvud taget går att få ihop på nåt sätt.

Sen har jag tydligen tackat ja till att hjälpa till vid en teaterföreställning på folkets hus den här helgen. Jag ska hjälpa till med ljud och ljus är det tänkt. Hjälp! Jag kan inget om det. Har aldrig ens rört ett mixerbord. Men Robert sa att det inte är svårt, man ska endast trycka på ett par knappar. Men vilka? Det finns ju säkert tusen stycken... Men inget är ju svårt för Robert hehe.... Vi får se hur det går med det.

Förövrigt känns livet väldigt komplicerat just nu. för det första krockar dansföreställningen med örebro. För det andra har jag typ fem viktiga prov som jag inte har en anning om när jag ska hinna plugga till dem. För det tredje är det inlämningsuppgifter som ska lämnas in. För det fjärde har jag inget sommarjobb. För det femte är jag orolig för om jag ska komma in på mitt första eller andra val till universitet. För det sjätte så skulle jag verkligen behöva städa mitt rum.

Jag vill vara barn på nytt, å slippa alla dessa oroligheter som gnagger hål på en.

Jag tror att jag kommer stupa innan studenten. Det känns som det är miljoner år tills dess. Fastän det egentligen bara är ett par veckor.

Jag ska försöka intala mig att allt är positivt. Jag ska verkligen försöka, annars kommer det aldrig att gå. (Hjälp!?!)

nu måste jag skicka iväg några viktiga mail. Hörs!

Inga kommentarer: