onsdag 30 april 2008

Onsdag

Ska till Öland idag. Ska bli skönt att äntligen komma bort lite. Slippa allt skit som man hela tiden tänker sig fördärvat på. Jag hoppas det blir soligt.

Ringde även till IKEA, de går då inte framåt med sommarjobbsplanerna. ett jobb har jag blivit neckat och ett annat har jag inte hört nått ifrån och på det tredje fick jag prata med en som skulle kolla upp min ansökan till på måndag. Då skulle han höra av sig. Jag hoppas verkligen att det är nåt positivt!!!

Alla, verkligen alla har fått sommarjobb hela sommaren utan jag. Nu är det typ försent och börja leta, men jag vill verkligen inte ha en repris av förra sommaren. Till alla er som har sommarjobb: Var jävligt tacksamma! Det skulle jag varit! Jag känner mig så j*vla desperat. Jag hatar denna känslan. Jag hoppas på fullaste allvar att jag får ett positivt besked snart!

Fick post idag med. Inte så konstigt kan man tycka men jag fick en inbjudan till att gå på visning i Luleå och titta på deras skola, omgivning och bostäder. Det är även middagsbuffe på studentrestaurangen. Första tanken var ju såklart att det kan jag ju inte göra, det kostar ju hur mycket som helst att flyga dit bara för en kort visit, men längst ner stod det att man kunde få ersättning för boende och resa (Det är två dagar) Så nu funderar jag seriöst på att ringa dit och få mer information. Jag får fundera lite till under tiden jag är på Öland innan jag bestämmer mig. Om det nu är så att jag flyttar dit, då har det ju varit bra om man sett skolan och staden en del.

Inga kommentarer: