fredag 11 april 2008

Glad

Idag känner jag mig både glad och nöjd. Jag fick veta att hållfasthetsprovet hade gått bra - MVG. och jag har lämnat in den förbaskade bokhyllekonstruktionen så nu hoppas jag att jag aldrig mer behöver se den. Religionprovet som vi hade idag tycker jag också gick bra. Jag svarade utförligt på alla frågor så jag tycker att det ska gå bra iaf... Hoppas!!!

Nu är det ingen skola heler på fyra veckor. Det är praktik istället. På IKEA. Jag hoppas att det ska bli kul. Dock känns det lite stressigt med allt skolarbete som måste göras under den tiden och tiden efter. Det är hur mycket som helst och jag hoppas att jag gör bra ifrån mig på allt!!

Jag måste även spendera helgen med att göra mina slutliga sökningar till universitet/högskola. Jag har hittat ett par intressanta. Men jag vet vad jag hoppas mest på iaf....

På Söndag bär det söder ut. Det blir kul. Fast söderut som till medelhavet blir det klart inte. (fast det hade varit hel nice) Det blir söderut till Malmö!! Ska hälsa på min käre broder och föröka få lite tips om univertsitetslivet. =)

Ciao

Ps (Det här var ett positivt inlägg som jag kompenserar det förra med)

Inga kommentarer: