lördag 12 april 2008

1 år har gått

Idag påminde mamma mig om att jag har haft mitt körkort i ett år och två dagar =) Jag har altså passerat ett år redan. Tiden går verkligen jättefort. Det kändes nästan som det var igår som jag kämpade med trafikregler på erlings trafikskola och försökte lära mig hur man svänger vänster på rätt sätt på landsväg.

Det känns verkligen helt underbart att ha ett eget körkort så man kan ta sig dit man vill utan att behöva fråga andra om de kan köra mig. Friheten växer på ett helt annat sätt med körkort. Synd att jag inte har en egen bil bara. Man blir ju lite låst när man måste dela med mamma och pappa. Men det funkar faktiskt ganska bra och jag har inte bråttom med att skaffa en egen.

Men jag ska definitift ha en egen när jag har fått jobb =)

Ciao

Inga kommentarer: