söndag 25 november 2007

Ullared

Idag hade jag och mamma en utflyckt till Ullared. Förutom några små missöden var större delen av dagen till belåtenhet =)

Tidig morgon blev det också. Jag gick upp halv fem idag! Lagom mysigt.... Nåväl jag införskaffade mig underkläder, strumpor, hygienartiklar, tre hårspray flaskor, en tunika och till min stora förvåning: En klänning! Jag är ju inte precis den som brukar ha det, men jag tyckte den var så fin!

En del borde inte heller få köra kundvagn. Mina hälar blev påkörda minst fem gånger varav två från samma person på mindre en fem sekunders mellanrum. Snacka om att man blir irriterad då...

Ingen kö var det heller när vi kom dit så det var ju jättebra, men därimot blev det de sen, och affären blev fullproppad! Tänk er en myrstack, fast lägg ihop två myrstackars antal myror i en. Det kan ju inte bli annat än kaos! Vilket mina hälar kände av mycket väl....

Take care!

Inga kommentarer: