måndag 12 november 2007

Fars Dag

Sitter med religionsanteckningarna just nu och försöker komma på skillnaden mellan hinduism och buddhism. Snart är det första religionsprovet och jag har verkligen noll motivation just nu att plugga till ännu ett prov, men jag får försöka ta mig i kragen och öva. Ja ska ju inte göra något särskilt den resterande kvällen och inte heller imorgon kväll... Därimot ska jag vara borta de andra kvällarna fram till provet så jag får lösa det på något sätt.

Vad det gäller överskriften så är det farsdag idag och jag har gett både min pappa och farfar en present idag. Vi var även hos farmor och farfar vid fikatiden och åt tårta och bullar! mums!

Eftersom jag var på klassfest igår, som förövrigt var väldigt trevligt, så sov jag bort hela förmiddgen. Och eftersom pappa har fortsatt att tapetsera idag så fick jag hjälpa till en del idag med. Främst när det gäller snetaket. Då fick jag stå på en hög pall och hålla tapetbiten så inte pappa skulle få den i huvudet. =)

Nu har han iaf tapetserat färdigt för den här gången och jag tycker att det blev fint iaf, synd att inte jag har så fint på mina väggar...

See ya

Inga kommentarer: