lördag 10 november 2007

Fredag idag!

Nu börjar vintern närma sig, på riktigt... när jag tittade ut genom fönstret sist snöade det... som tur var så var de bara snöblandat regn som gick över till regn efter ett tag...

Annars har det varit vanligt plugg idag, inget särskilt. Vi fick dock reda på att matteprovet blir nog inställt som vi skulle ha för de kommer för nära det nationella och det är mycket viktigare att öva på ju... Det är både bra och dåligt måste jag säga... Skänt och slippa ha ett prov till att öva på, men det är synd att ett tillfälle att visa vad man kan försvinner...

Jag har även fått en katalog från uppsala universitet. Den gjorde mig inspirerad!! Jag tror att mitt studentliv kommer bli hur kul som helst....jag hoppas de iaf =).... Ja vet att jag ska söka in till Lund, och sen för vi se vilka mer ställen jag söker till. Jag vet dock inte riktigt än vilken utbildning jag vill gå, men det får tiden utvisa....!!

Nu ska jag njuta av en härlig helg innan det är dags för nya utmaningar nästa vecka... Som ett religionsprov t.ex....So long!

Inga kommentarer: