tisdag 13 november 2007

Sandra VS Feber

Idag är jag sjuk! och då menar jag inte en vanlig förskylning. Det började redan på morgonen då jag var ovanligt slö och hängig, men jag gick till skolan endå. Första lektionen var matte och för en gångs skull var de inte så svåra uppgifter, men trots det så var de nog en av mina jobbigaste mattelektioner i år. Jag kan inte minas när mitt huvud känndes som de skulle spricka på detta sätt senast, plus att jag var illamående och trodde verkligen att jag skulle spy.

På kjells lektion satt jag sen och frös som bara den och allt jag ville var att komma hem. Men jag tänkte att eftersom jag bara går till 12 så skulle jag nog klara dagen. Efter en ovanlig lång och mödosam cykling hem var jag äntligen glad över att få lägga mig i soffan. Jag frös dock så mkt att jag hade två morgonrockar och tre filtar på mig och frös endå.

Jag slumrade till ett tag och vaknade två timmar senare av att jag var genomsvettig... otroligt fräscht...eller inte... Tamperaturen låg vid det här laget på 38 grader och febern var ett faktum.

Det ända jag kunde göra var att sova. och dricka mycket. Jag sov ungefär 15 timmar totalt under dygnet och huvudvärken pyrde hela tiden. =(

Inga kommentarer: