fredag 23 november 2007

Fredag igen

Till alla som funderar på att börja på teknikprogrammet! Gör inte det om ni inte avgudar matematik. Har haft två och en halv timme matte idag och inte räknat mer än kanske max 7 uppgifter...suck...

Men när matte sen var slut så flög skoldagen förbi... Religionen började och jag skulle kopiera några sidor och sen skriva ut några sidor till mitt sektarbete...sen när ja kom tillbaka hade mer än halva lektionen gått... (den var ganska kort)

Långlunch idag med så vi bestämde oss för att gå till kjell lite tidigare och på så sett fick vi ju sluta tidigare!! =)
När jag höll på och modelerade sa kjell till mig "glöm inte och spara ofta" (skoldatorerna har en förmåga att stänga av sig själva ibland) och efter det sa han " eller gör inte det, för det är bra att ni får öva mer då" Menar han att ja e dålig då eller?? Jag tycker det gick skitbra idag för mig på lektionen, ja blev klar bl.a dom första och den blev jättebra, det tyckte till o med kjell....

Ibland kan man undra...

Ikväll är det idol =) Finalen närmar sig!

O imon kanske jag åker till ullared...hoppas det!

Inga kommentarer: