tisdag 20 november 2007

Lite av varje....

Idag har varit en skön skoldag =) Först matte en timme och sen studiebesök... Lagom jobbigt en måndag!! Studiebesöket var på modellverkstaden på spångatan så hade jag bara vetat att jag inte hade behöft gå tillbaka till skolan så hade jag kunna gå hem därifrån när det var slut, och hade på så sätt kunnat vara hemma en timme tidigare...menmen... det gjorde inte så värst mycket endå...jag var ju hemma vid 12 så...=)

Detta studiebesöket var mkt mer intressantare än det förra iaf så det är ju positivt!!

När jag kom hem sen ägnade jag de kommande fyra timmarna ungefär till att läsa om oika utbildningar på högskolor....både i kataloger och på internat...lite klokare blev jag nog, men det är inget som är bestämt....

Sen fick jag även ett infall att skoja me tony....förlåt om jag skrämde dig så mycket, det var inte min mening... men jag blev faktiskt lite rädd själv...haha.... "just between you and me!!"

Sen har jag även varit duktig och hjälp pappa att flytta upp tonys stora!! Bokhylla upp en våning....det var inte det enklaste kan jag säga... plus att jag bar ner en lång bräda på 2.5 m ut till garaget...Det var inte heller det enklaste precis...känner mig duktig idag! ;)

Å efter att pappa har städat upp lite så är det nog fitforfight till att flytta in tonys prylar the first thing tomorrow! =)

Har även sett en film ikväll...Spy game... rätt okey men lite konstig film... många tillbakablickar så det är lite svårt oh hänga me.. men den var väll bra...

Nu ska jag sova!
God natt!

Inga kommentarer: