lördag 17 november 2007

J*kla Fågelholk!

Idag är jag lite småirriterad. Först gick det inte så överdrivet bra på matten. Varför ska integraler vara så komplicerat ibland? Sen hade vi religionprov där jag kunde ha gjort bättre ifrån mig. Det vet jag, jag förstår bara inte varför ja inte gjorde de. Jag bara hoppas på att det räcker till ett mvg för det är vad jag vill ha!...

När vi sen skulle ha CAD visade sig att vi skulle skriva ett personligt brev och CV till vår APU istället, men eftersom jag inte var klar med fågelholken som vi gör i Solidworks så tänkte jag göra färdigt den först. Det var inte det enklaste. Jag fick göra om taket på den tre gånger och det slutade med att jag satt kvar ca 40 minuter efter skolan för att bli klar. Kjell ville först att jag skulle göra om hela holken men när sjutton skulle jag ha tid med det?!? Så jag är tacksam för att kjell var så snäll och hjälpte mig när det bara kronglade hela tiden. Skönt och vara klar med den nu iaf...

Så nu tänkte jag skriva mitt personliga brev och CV hemma istället, men det gör inget för jag skriver ändå sånna saker bättre hemma!

Ikväll är det Idol!!

Inga kommentarer: