onsdag 21 november 2007

Konsert i Folkets hus

Tisdag idag och jag har fått reda på att vi ska ha kemiprov på torsdag!! Jag jublar!! or not! Ska ja hinna öva på de på två dar bara lr?? Förvisso är det inte så jättesvårt så jag hoppas att det ska gå bra...

Spelade lite trumpet idag.. Sen dansade jag, fick lära mig hiphopp idag.... de var ganska kul och just de kombinationer som vi gjorde var inte så svåra heller... =)

Efter det var jag med på en konsert i Folkets hus. Först höll jag på att ramla för det var så halt på golvet när jag skulle gå in, och sen spelade jag inte så överdrivet bra...men helt okey var det... De sa att de skulle hålla på i 60 min men sen blev det 90 min istället....suck...blev lite långtråkigt.. men det fanns en 10 årig tjej som dansade jättegulligt...jag rös...För man ta me dig hem!? =) Det fanns också två jobbiga småkillar framför mig som jag fick säga till ett par gånger att de skulle va tysta för det busade... De var jättegulliga, men något jobbiga!...

När de var slut skulleja gå hem, å för att komme hem så fort som möjligt tänkte jag ta en genväg ut ur byggnaden för att slippa gå förbi folkmassan, men där fanns det tydligen en låst grind så jag fick gå igenom folkmassan iaf... när jag väl köm till cyklen gick det undan. Jag var hemma på tio min, så fort har de nog aldrig gått innan...hehe....

Ringde även till betty efteråt när jag var hemma.. det var ett tag sen vi pratade så de var trevligt!

(Tony har officiellt flyttat in i sitt nya rum nu! Något kalt, men sängen är på plats iaf...hehe)
Soo long!

Inga kommentarer: