måndag 19 november 2007

Gammal fil, som inte var för gammal =)

Har varit hos mormor idag... Har inte sett henne sen i sommras så det var kul å träffa henne. Även kul å träffa min kusin å hans flickvän...

Jag fick köra hem sen....alltid lika kul =) dock var det inte lätt och se i den tjocka dimman....det blev tillomed sämre syn med helljus....men det gick bra endå... Vi hämtade även några hyllor hos farmor å farfar på hemvägen så nu kan vi snart börja flytta upp tonys prylar... blir han nog glad!!

En annan sak som gjorde mig glad var när vi åt kvällsmat... tony skulle ha fil, men när han öppnade kartongen såg den lite rinig och klumpig ut (Vilket jag har för mig att fil alltid gör när man öppnar den utan att skaka om ordentligt) Så han slängde så klart allt. Sen när vi kom på att den inte alls var för gammal då den inte skulle gått ut förren om fyra dagar hade han slängt en hel fil i onödan...jag tycker det var ganska kul, men det tyckte inte han...kan ioförsig förstå det för jag tjatade ganska mkt om det sen...förlåt tony, men jag tyckte de va kul...haha
(Man måste nog varit med för att riktigt förstå det roliga i det hela)

Nu är de bara 11 timmar kvar till en ny vardag börjar me skola och allt. jag hoppas att min förkylning försvinner snart alltså, jag klarar inte en vecka till i skolan med så mycket förkyld. =(

Inga kommentarer: