tisdag 13 november 2007

På bättringsvägen...

Mirakulöst var febern borta imorse när jag vaknade så jag bestämde mig att gå till skolan iaf... lite huvudvärk hade jag men skoldagen gick bra ändå. Jag fick även skjuts till och från skolan så jag skulle slippa vara ute i snön (vinterns riktiga första snö idag). Vi hade även oförberett läxprov i kemin idag... gick inte så överdrivet bra, men jag hoppas på det bästa!

Jag mår fortfarande inte bra, men det är betydligt bättre än igår. (temperaturen ligger konstigt nog på 34 grader idag....underfeber är iaf bättre än vanlig feber). Jag har fortfarande lite huvudvärk och även ont i nacken och halsen. Jag hoppas att jag mår ännu bättre imorgon för då ska jag på konsert i växjö, och det vill jag ju inte missa.

Nu ska jag kurera mig och försöka öva lite på religionen, för provet är ju på fredag.

Inga kommentarer: