torsdag 8 november 2007

Framtidsresan

Idag har jag varit på en halv temadag i skolan, framtidsresan. Skogsindustrierna berättade lite vad de gjorde och gav även lite övrig info om vad framtiden hade att ge. Jag måste säga att jag blev lite överraskad när den ena stationen var på engelska fast jag viste att han pratade svenska. Men de gick bra ändå, de var inte så svårt att förstå =) Det var en anorlunda och trevlig förmiddag.

Idag var även första dagen som vi hade bild & Design med Ingalill. Jag har inte precis sett fram emot det p.g.a mina ritkunskaper, men det var ganska kul ändå (Så länge vi låter skissblocket vara är jag glad...hehe ) Men jag får väll hoppas att några skisser bli bra i alla fall =)

Nu ska jag snart iväg och köpa farsdag presenter, få se vad de blir. Något hittar man ju alltid...

Inga kommentarer: