lördag 2 februari 2008

Regnig dag

Denna förmiddagen gjorde jag ett nytt försök med De moivres formel, men fattar inte riktigt än. Förhoppningsvis får jag lite hjälp av pappa imon...=)

Eftermiddagen var betydligt roligare. Då var jag och Betty först på Trendhouse där jag införskaffade mig en ny tröja (Som betty hittade....tack för det!) Därefter cyklade vi hem till betty i spöregn och kände oss lagom blöta när vi kom fram.

Vi gjorde bl.a pannkakor. De blev inte så jättelyckade kanske...(alla gick nästan sönder, specielt dem som jag gjorde =) ) Men de blev goda iaf.... Jsag måste säga att min vispteknik är nog en av de bästa.. Det tror jag betty håller med om... inte?? Nehe....då har vi nog olika uppfattningar om hur en bra vispteknik är...

Sen tog vi oss ner till stationen på en cykel... min! Men det gick ju bra trots alla väskor... som tur väl var så regnade det iaf inte... och efter att jag hade sagt hej då till betty så cyklade jag hem... och gissa om det inte regnar då!! Igen!! Så man kände sig lagom blöt och fuktig när man kom hem... mysigt värre...

Nu ska jag ägna mig åt ett never ending spel på internet...beroendeframkallat!!! jag vet!...

Tack för en kul eftermiddag Betty! You're a good friend!

Inga kommentarer: