måndag 18 februari 2008

Min namnsdag idag!

Idag är det min namnsdag! (Grattis till alla som heter Sandra!) Jag bakade en cheesecake, dagen till ära! Det var inte min mening först men jag tänkte att det kunde bli dagens goda gärning =)

Den blev god tyckte jag och så här smarig såg den ut:


Jag har även försökt att förstå min fysikuppgift om induktans idag, det går väll sådär, men det går i alla fall framåt. Jag får nog fundera ett tag till innan jag kan börja skriva på min rapport.

Golvet i gästrummet blev klart igår med, så nu är det bara bokhyllor och garderober kvar i stort sätt. (lite fler möbler ska det ju såklart vara, men mest bokhyllor verkar de som)

Kvällen bjuder på lugnet själv och jag kan väll erkänna att jag är lite avundsjuk på Betty som är i Åre just nu (men bara lite...hehe)..... menmen Jag får ta och åka skidor i fjällen vid ett senare tillfälle. Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge!!!

Jag ska nog börja med dagens citat eller liknande tror jag (eller det får bli ett citat när jag orkar...hehe...) Här kommer det första i alla fall:

"It takes courage to grow up and become who you really are!"

Något att tänka på kanske!

Inga kommentarer: