fredag 15 februari 2008

Sportlov

Äntligen!

Nu ska jag få sova ut lite på morgnarna och ta det lugnt. Men helt lugnt blir det ju inte (Läxorna förföljer mig) men jag slipper i alla fall att cykla till skolan.

Lovet ska börjas med en trevlig eftermiddag/kväll med Betty. Lite god mat och fint umgänge uppskattas alltid!

Jag ska i alla fall planera min vecka hyfsat så att jag hinner med allt som jag måste göra. Jag älskar att göra listor! Sen är det inte alltid man följer dem till punkt och prickar, men då har man i alla fall försökt!

Jag skulle nog behöva en veckas ledighet efter denna med känns det som. matte, fysik, kemi, hållfasthet och några skrivuppgifter. Det säger nog tyvärr allt!!

Men tro nu inte att jag ska plugga ihäl mig på lovet! Jag menar bara att jag behöver i alla fall inte oroa mig för att vara sysslolös! Jag ska göra en massa annat också!

Tyvärr har jag ingen rolig resa att se fram emot det här lovet som ex. Betty har, men jag ska nog komma på nåt! Jag måste allvarligt skriva dit skidresa på min jorden runt planering som jag gör =).

Sist (och förövrigt den enda gången) jag åkte skidor var skitkul, och det är något som jag måste få uppleva igen!

Inga kommentarer: