måndag 11 februari 2008

Våren är på intåg!

Idag när jag cyklade till skolan var det knappt kallt ute! Det var jätteskönt väder och det förgyllade min dag! När jag sen cyklade hem var det ännu soligare och temperaturen här hemma visade på 7.1 grader =)

Nu kan man börja hoppas att våren är på väg!! Ska bli så skönt och slippa vinterkylan. (Bara det inte börja snöa igen....det har ju hänt förr)

Vad ska jag göra av min eftermiddag då? Jo, det blir nog lite matte skulle jag tro. Just nu känns inte matten så himla hopplöst så det gör mig också glad. Har jag tur lyckas jag räckna färdigt kapitlet innan onsdag så att jag kan börja med repetitionsuppgifterna då!

Jag har även påbörjat min smörbytte prototyp i skolan. Jag har limat ihop fyra träbitar som jag ska slippa nästa gång. Klart att jag lyckas få lim på jeansen med, inte så lyckat. Jag hoppas de går bort i tvätten! Nånting säger mig att den här smörbyttan och smörkniven som vi ska tillverka kommer att orsaka många svordomar! Men jag hoppas på motsatsen. Såklart.

Tack och adjö för den här gången!

Inga kommentarer: