söndag 3 februari 2008

Jag behöver hjälp!

... med matten...suck... Idag har jag verkligen försökt...jag har verkligen det. Men jag fattar inte så mycket ändå...Är det nån som typ känner ett mattegeni som kan vara min privatlärare eller nåt? Jag hade nog behövt en...

Matteprovet om en och en halv vecka ser jag inte direkt fram emot... jag vill bara riva ut de sidor i boken som jag inte fattar....

Jag vill tillbaka till A kursen...den var så mycket enklare....t.o.m C & D var enklare..... E kursen var piece a cake i början men nu är den desto värre....

Jag undrar hur matten ser ut på högskolor? Är den värre? Troligen....suck (igen)

Vi har lagt färdigt taket idag. Det blev fint i alla fall... Nåt posivivt med den här dagen... Senare ska vi åka till farmor och farfar på semlor... Inte för att jag diggar grädden så mycket men endå..

Jag har också kommit fram till att när det gäller min jorden runt resa som jag vill göra kan det ju vara enklare och börja med en trip till London först! Den är betydligt mycket roligare att planera än att titta i matteboken... Jag har kommit på en massa saker jag vill göra i London.....Påsklovet hade passat fint tycker jag, men det ligger nog lite för nära inpå är jag rädd för...

See ya!

Inga kommentarer: