fredag 22 februari 2008

Öm

I eftermiddags har jag varit på IKEA med pappa och vi köpte två garderober och tre bokhyllor. Lagom tungt att bära fram och tillbaka.

Armarna var lite sega efteråt men träningsvärken från simningen igår hjälpte nog till lite. Jag trodde att jag hade strechat överallt men jag glömde tydligen axlarna och nacken. Så jag känner mig lite seg idag. Jag är även j*vligt öm på näsan! Det beror på att simglasögonen som jag lånade av tony (enligt honom så "stal" jag dem, men jag lämnade faktiskt tillbaka dem efteråt) var jäkligt obekväma och den lilla hårda plastbiten som finns mellan "ögonen" skar rakt upp på näsan, så det gör lagom ont. Jag har tillomed problem att dricka normalt när glaset stöter på näsan just på det stället som jag har ont på....suck...

Matten har inte gått nåt vidare idag heller, så jag får väll ta mina frågor till Lars på måndag. Det går nog bättre imon...

Citat av Tony: "Även de riktigt stora var små i början" Kan vara bra att tänka på ibland.

Inga kommentarer: