torsdag 21 februari 2008

Jag är stolt över mig själv

Idag har jag gjort något som jag inte har gjort på evigheter. Jag har simmat i simhallen idag. Jag fick ett infall till det och det var hur skönt som helst. Jag började med att simma 10 längder (Simborgarmärket är klart för i år) sen lite vila, sen fyra längder, sen lite vila, sen 20 längder (wow), sen vila (Här såg mina fingrar ut som russin ungefär), sen fyra längder till, lite vila och till sist 12 längder till. (De två sista simmade jag enbart för att det skulle bli 50 hela längder) allt under en timmes tid!! Jag trodde det skulle vara jobbigare än vad det var med tanke på att jag inte har simmat på evigheter. Jag är stolt över min insats!

Jag provade även på trampolinen tre gånger varav ett dyk (Stolt över mig själv igen! Jag var livrädd för det när jag var yngre) Sedan avslutade jag med lite avslappning i barnpoolen (varmt och skönt) och lite bastu. Allt som allt var jag borta i två timmar. Det får jag nog göra om nån gång =) Det var skoj.

Tidigare under dagen fick jag även ett telefonsamtal från en kvinna i Luleå (Det var meningen att hon skulle ringa, vi kom överrens om det på mail) Jag hade så många frågor så hon tyckte att det vore enklare att svara i telefon. Det var ett givande samtal och nu börjar jag allvarligt fundera på om Luleå kan vara nåt för mig! Det finns klart ett par problem med det hela, som jag inte är så glad över, men kommer jag inte in i Lund så har jag inte så mycket val om jag vill gå den utbildningen. Men det finns dem som jag kommer sakna nåt så grymt mycket om jag åker till Luleå. Hur ska jag klara mig utan er?!?! Jag kommer ägna hela dagarna med att skicka mail och ringa känns det som...

Jag kan ju i alla fall söka till både Lund och Luleå så får jag se vad tiden utvisar!

Inga kommentarer: