torsdag 31 januari 2008

De Moivres formel

Hemskt vad tiden går fort!! Det känns som jag steg upp för fem minuter sen men i verkligheten steg jag upp halv tio. och nu är klockan två!! Ikväll ska jag iväg och jobba så jag har bara tre timmar kvar! Jag förstår inte vad tiden tar vägen?

Jag har i alla fall hunnit göra mina instuderingsfrågor om judendomen till religionen klart. Sen ska jag försöka mig på lite matte. "De Moivres formel" är inte att leka med. Kan inte nån bygga en tidsmaskin och stoppa honom från att bli en matematiker?? Inte? nähe, va synd... Det hade gjort saker å ting lite enklare för mig....=) Jag har ju några dagar på mig nu att ta igen det som jag ligger efter....(Studiedagar. Me like! A lot!)

Lyssnar på musik just nu. Det gillar jag också att göra.

En hälsning: Tack Betty för att du ville vara så snäll och köpa pudret till mig =) Är i akut behov av nytt =)

Take care!

P.S. Mitt förra jubileumsinlägg ser nog inte så snyggt ut, det blev nog lite rörigt på vissa ställen. Ni får ha överseende med det. D.S.

Inga kommentarer: