torsdag 24 januari 2008

Mycket att göra!

Det känns som att jag andas skolarbeten och lever prov just nu... Det är väldigt mycket på G nu, och tiden är knapp.... Jag hade kemiprov idag, och på fredag är det fysikprov och på tisdag är det ritteknikprov... två veckor senare är det matteprov och en inlämning i fysiken.... jag fattar inte hur jag ska orka.. När får man andas igentligen?

Imorgon ska jag iaf ta en fika med betty.... det var ett tag sen vi sågs nu så det blir nog skoj... Ska bli skönt å inte bara syssla med prov hela tiden...

Min motivation till skolan har lixsom minskat en anning och jag tror att jag måste hitta den igen....och det väldigt snart....

Därimot har jag börjat fundera på framtiden. Jag har börjat planera en jordenrunt resa som jag vill göra innan jag fyller 30...

Huvudställerna som jag vill åka till är:
- England (London)
- Afrika (gå på safari)
- Kina (kinesiska muren)
- Thailand/malaysia/philipinerna
- Austarlien (sydney, snarkla vid det stora bärriär revet)
- Nya zeeland
- Syd amerika (Regnskogen)
- Karibien
- USA (New York, niagara fallen, Grand Canyon, Las vegas, San Fransisco, washington DC m.m)

Jag har dock inte bestämt mig för om jag vill ta allt på en gång eller dela upp resandet i några omgångar... (troligtvis har jag inte pengar så att det räcker ett varv runt på en gång)

Nåväl, men först kommer utbildning och jobb....för utan jobb inga pengar, och utan pengar ingen resa...

Take care

Inga kommentarer: