fredag 25 januari 2008

Nu är det äntligen...

...helg... Proven den här veckan har verkligen tagit slut på mig...synd att det är nytt prov på tisdag igen...aldrig får man vila!....

Igår förbjöd min pappa mig nästan från att plugga i helgen... han menar på att jag kommer gå in i väggen om jag fortsätter så som jag har gjort den senaste tiden... Han har en poäng... ibland känns det inte som om det är särskilt långt kvar tills man faller ner i ett stort mörkt håll... Men va ska jag göra då? Om jag inte pluggar så blir det ju IG och det vill jag ju inte ha....(vem vill de?!?) Det är möjligt att jag kan få G också även om jag inte pluggar mycket men det räker inte för att jag ska komma in på det jag vill...Alla har inte den fallenheten för att lyckas på prov som andra har...

Trots att jag pluggar stenhårt så sabbar jag det nästan alltid när det väll är dags för själva provet...antingen så får jag blackout eller så gör jag de mest korkade misstag...

Det här var ett deprimerande inlägg...jag vet... men det är så jag känner just nu... Jag har nog aldrig längtat till sommaren så mycket som jag gör i just denna stund =/

Det är tur att det finns de stunder där livet känns great! Som en fika med en riktig vän.. Tack Betty för att du finns!!

Inga kommentarer: