torsdag 17 januari 2008

Övningshelg.... =/

Så har man gått och blivit sjuk igen... typiskt att man ska få huvudvärk, ont i halsen och jobbig förkylning... men skolan får gå endå..

Till helgen bär det av till skogen bort från civilisationen.. Ja ska typ på någon övningshelg med UMK någonstans utanför alvesta... Jag vet inte om de blir så kul men förhoppningsvis blir det inte helt bakom flötet....de blir nog roligare på lördagen tror jag... De e synd att de inte finns fler i min ålder än vad de är...

Nåväl jag följer främst med för att jag ska kunna följa med till örebro senare till våren (förhoppningsvis blir det av iaf..) RUM festivalen var faktiskt riktigt kul.. och trevliga människor fanns där också att prata med....

Jag måste börja bli mer seriös med kemin altså... provet nästa vecka har gjort att jag känne stooor ångest...då har jag nästan kjellprov istället...(fast de ska ja ha veckan efter endå så).....

Inga kommentarer: