lördag 5 januari 2008

Dröm!

Hade typ en hel konstig dröm inatt. Först vann jag en massa pengar och sen fick jag för mig att åka till Afrika. Där kom jag till en by där jag gav bröd till familjen som jag bodde hos. Efter det kom jag dock fram till att det är ju bättre om alla i byn får mat så jag skickade efter ett par lastbilar med ris så alla i byn fick mat. Därefter skulle jag installera vattenpumpar i byn så alla fick tillgång till rent vatten. Varav två skolpojkar skulle sköta systemet och på så sätt jobba en timme om dan och sedan gå i skolan, då får de både utbildning och kan försörja sina familjer. När jag tänker på detta så blir jag aldeles varm inombords. Tänk om det vore så lätt i verkligheten?

Nåväl efter det bytte drömen riktning totalt och jag befann mig någonstans och skulle äta en frukostbuffe tillsammans med tjejerna från min grundskoletid. (Gamla goda tider!) Det var snö och is ute och vi fick för oss att åka kana nerför en slutning utanför byggnaden som vi var i och när jag gjorde det gick det så fort så jag blundade. När jag öppnade ögonen hade jag åkt in i ett rum med en stor skatebordramp (?!?!?!) som jag kanade upp och ner för.... De skulle nog sett kul ut...haha

Jag brukar inte komma ihåg mina drömen men den här kom jag ihåg! =)

Inga kommentarer: