måndag 28 januari 2008

Omvandling av "gästrum"

Idag har vi börjat på röjning av Peters/tonys gamla/gäst- rum..

Antal saker som finns i rummet nu är noll (förutom en säng som ska bäras upp lite senare idag troligtvis) Nu framgår de fula vita väggarna ordentligt och man kan tydligt se den gröna missfärgen och det enda man vill göra när man ser dem är att dra bort dem... Jag hoppas att de nya perikofärgade tapeterna kommer upp snart... de är verkligen inte grant som det är nu... =/

Förutom det har jag pluggat lite på rittekniken men det där med standarder, toleranser, refernser och svetsbetäckningar är fan svårt att lära sig... Lykost er som inte behöver kunna det...

Jag måste börja med matten med...jag får bara ångest av den just nu..

Jag har sagt det förr, men jag säger det igen: Tack gode gud att jag inte behöver oroa mig för nåt projektarbete i år... (Tack UF för att du fanns i mitt liv förra året)

Snart fyller jag år har jag kommit på. Jag får nog skriva en önskelista snart... =)

Take care!

Inga kommentarer: