lördag 12 januari 2008

Det man inte har i huvudet för man ha i benen!

Idag när jag skulle cykla hem kom jag på att jag glömt nycklarna hemma. Smart va? Som tur var kunde jag ringa till mamma så fick hon hämta mig. Så när vi kom hem fick jag hämta nycklarna för att sen hämta cykeln.

Inte nog med det. En halvtimme senare när jag kom hem kom jag på att jag hade glömt en del skolböcker som jag skulle behöva titta i nån gång under helgen. Så de var bara att köra till skolan en gång till. Det man inte har i huvudet får man ha i benen som man brukar säga.

Har även hunnit titta på en film också och klockan är bara lite efter tre =)... Something new heter den och jag tyckte att den var bra iaf...=)

Ikväll ska jag på nyårsrevyn. Det ska bli skoj. Jag har längtat i ett helt år på att den ska börja och nu är det bara lite mer än 4 timmar kvar. Fast jag är rädd för att detta kan bli den sista revyn jag ser hemma för om jag pluggar nån annanstans efter sommaren så kommer jag nog inte kunna gå. iaf inte på den dagen som IKEA ordnar. Fast jag kan ju alltid gå tidigare, men det är ju inte så kul och gå själv kanske...ajja jag får se hur det blir med det. Det är ju ett helt år kvar innan jag behöver oroa mig för det.

take care!

Inga kommentarer: