torsdag 17 juli 2008

trollning...

Jag har märkt att mycket på min blogg handlar om mitt jobb just nu... Men så är det nu, det är i stort sett vad mitt liv består mest av nu... Men jag klagar inte...än...=)

Idag har jag lossat min första container och det gick bra. Jag fick även trolla lådorna efteråt. Klart mycket hjälp var det ju, men endå....hehe

Och då menar jag inte trolla som i att trolla bort lådorna...haha...utan i att ge dem en ID märkning så att man vet vilken pall som är vilken och var den ska ta vägen...

Jag vet att det är ett konstigt namn, jag har också funderat på varför de heter så...haha

Jag fick även banda 12 lådor förhand vilket resulterade i att jag blev väldigt svart om händerna och sen tag jag mig såklart i ansiktet och blev svart där me...haha...

Men de ska ju synas att man jobbar ju!! Haha...

Inga kommentarer: