måndag 14 juli 2008

Husvagnstjejen ?!? jag?

Den här helgen har lämnats till eftertanke om min framtid. Jag har även försökt hitta lediga lägenheter i Lund en hel del. Det går väll sådär. Ännu ingen större framgång. Det gick till o med så långt att jag av misstag sa att jag får väll bo i en husvagn istället.

Konstigt nog så verkar jag ändå tycka att det verkar ganska spännande faktiskt. Fast jag vet inte riktigt om jag skulle kunna trivas i en husvagn. Fast de skulle ju kunna vara tillfälligt också. Fast ifall de skulle ske skulle jag nog få en stämpel redan första dagen som "husvagnstjejen" haha... Jag undrar om de hade varit positivt eller negativt? troligen negativt...

Nåja jag ska fortsätta mitt sökande efter lägenheter, det får verkligen bli en sista utväg i så fall. Jag vill ju i alla fall inte bo i en wellpapp kartong.

Fast det finns ju fortfarande en liten möjlighet att det blir luleå men jag står ju inte direkt först på reservlistan så antagligen blir det ju inte det, men man ska aldrig säga aldrig. (Det har jag verkligen erfarenhet av...hehe)

Ciao

Inga kommentarer: