måndag 21 juli 2008

Osäker

Jösses va jag känner mig osäker. Nu har jag fått veta att ifall jag kommer in i Luleå på min reservplats strycks jag automatiskt från min plats i Lund och har därför inte något val längre. Men det var ju brandingenjör jag ville bli ju, fast under de senaste veckorna har jag intalat mig själv att det är väg och vatten jag vill gå så nu vet jag inte längre vad jag vill gå.

Alla dessa omställningar som jag har fått göra de senaste månaderna äter upp mig inifrån. Varför kunde jag inte bara kommit in på mitt första val från början?? Jo, därför att mina betyg var inte tillräckligt bra... Men det är inget jag kan göra någonting åt nu så det är lika bra att jag släpper den tanken, jag har redan en massa att tänka på.

Jag har alltså bara en vecka på mig att fundera på om jag vill ha kvar min reservplats eller inte....

Det går ju inte sådär bra på lägenhetsfronten heller. Kan livet kännas bättre alltså!?!!

Jag tyckte jag hade det jobbigt innan och var överlycklig när allt bara släppte. Nu sitter jag i samma skit igen och än en gång kommer ett tragiskt inlägg i min blogg...

Nåt positivt måste det finnas med det här! Det bara måste det, jag har bara inte förstått det än!

Inga kommentarer: