tisdag 15 juli 2008

Arg man

Som sagt händer det alltid något på jobbet. Hehe. Denna scen utspelade sig idag vid järnvägsspåret. (Där finns vissa fickor där man ska ställa olika pallar och de är inte så värst stora)

Man 1: Kan inte ungarna lära sig att ta två pallar samtidigt istället för EN hela jävla tiden? Jag får ju för helvete inte plats med mina långa pallar här ju.

Man 2: Men de har kanske bara fått ett "uppdrag" och ska bara ta en pall med sig.

Man 1: Det bryr jag mig välll inte om. De kan väll för helvete skanna tio pallar därefter ifall de hade velat. Jag blir så jäkla irriterad.

Här nånstans kommer jag körandes på min truck och har fått ett "uppdrag" på datorn som talar om att jag ska ta EN pall med mig därifrån.

Är det konstigt att jag blir lite chockad och inte riktigt vågar köra iväg med en pall då?!?

Det var väll kanske inte riktigt ordagrant så här men många svordomar var de på väldigt kort tid i alla fall.

Annars har de varit en bra dag, dock var jag väldigt trött idag.

Ciao

Inga kommentarer: