fredag 18 juli 2008

Inte den bästa dagen

Idag har de inte varit riktigt min dag på jobbet. Redan innan frukost hade jag hunnit förstöra min första pall (vilket jag absolut inte är stolt över, fast de var klart bara några ljus så det var ju ingen katastrof precis men dock pinsamt), kört in i två stilla stående truckar, kört på betongstolpar ovanligt mycket (tur att de är så himla stabila) och fastnat när jag skulle lägga på en för tung pall på en annan så jag verken kunde köra fram eller tillbaka utan att vara säker på att jag skulle förstöra minst den ena (Tur att maria fanns till hands och kunde hjälpa mig...hehe...Tack)

Så med andra ord ingen lyckad dag men imorgon är det en ny dag och då ska allt gå bättre, hoppas jag (det brukar ju inte vara så smart att säga så, men jag tror faktiskt inte att jag kan göra fler tabbar på en dag....eller)

Förutom det har allt funkat jättebra....hihi

Var en runda och hälsade på min kusin och hans flickvän efteråt. Trevligt trevligt.... sov dock som en gris i bilen på vägen hem.....de behövdes verkligen...haha....ligger efter med sovandet lite kanske men imorgon är det helg ju!!!

Inga kommentarer: