fredag 11 juli 2008

Fredag förmiddag

Vad det gäller mina ryggproblem så tror jag att de går framåt i alla fall. De gör inte mer ont men det gör fortfarande lite ont. Efter gårdagen hade jag mest ont i svanskottan. Man sitter ju troots allt hela dagen på en skakig truck. Fast jag provade en annan med lite anorlunda sits och den verkade bra. Jag hoppas den är ledig idag med! (Plus att batteriet var fulladdat så jag slapp byta..haha)

Jag har även hört från studera.nu. Det gick väll sådär. Jag får tar mig en funderare på hur jag verkligen vill ha det innan jag helt bestämmer mig. Det är ju trots allt ett ganska viktigt beslut. Så helt nöjd är jag ju inte.

Nu ska jag snart till jobbet igen och avsluta min andra vecka. =) Jag trivs faktiskt väldigt bra där och alla är så trevliga. Sen är det klart att de finns en och annan konstig person men det är ju sånt man får ta...haha..

Man slutar aldrig att förvånas helt enkelt. Man vet aldrig var man kan få reda på.. HAHA

Inga kommentarer: