onsdag 30 juli 2008

Tisdag idag

Jobb idag med! Två containerlossningar fick jag göra idag. Dock avslutade jag den här dagen med att jag råkade välta en pall full med glaslampor och ungefär en tredjedel av dem gick i kras.... Inte det smartaste precis. Mest synd är det om de som skulle börja eftermiddagspasset för mitt pass tog slut så några andra fick ta över... Jag erbjöd mig att fixa det imorgon istället men kajledaren tyckte detta var bättre....

Ännu ett av de mindre stolta ögonblicken på jobbet.. Tur att de inte är allt för många... (ta i trä)

Dagen har även bidragit med ett extra plåster på fingret... Så kan det gå..

På eftermiddagen var det lite farfarkalas med tårta och presenter. Hurra till dig <3

Om nån timme är det sovtid och sen fortsätter arbetet igen... Det är väll så livet på sommaren är:

Vakna-jobba-komma hem-äta-sova-OSV!! Tro nu inte att jag lever världens tråkigaste liv, jag hinner även med en hel del andra trevliga ögonblick lite här och där när tiden passar.

Så jag klagar inte allt för mycket. Är faktiskt ganska nöjd med tillvaron. Det är bara den där lägenhetsfrågan som gnager i mitt inre just nu....=/

Ciao

Inga kommentarer: