fredag 31 juli 2009

Funderingar

Har varit på innebanan och kört pallar hela dagen. Man blir verkligen så sjukt bitter när maskinerna ska krångla hela tiden, men men de gick hyfsat bra endå för mig endå. Sen var det en massa strul med min övertid imorgon. Först verkade de ut som att jag inte skulle få jobba imorgon men sen löste sig problemet som tur väl va... Himla skönt för behöver nog de pengarna. :P

När man sitter i trucken och lägger upp pallar på ett rullband hela dagen utan att egentligen prata så mycket med andra så tänker man väldigt mycket istället.

Jag har därmed tänkt över mitt liv en aning och kommit fram till följande: Om det är så här det är med förhållanden som det är nu så vill jag inte vara med längre, det är inte roligt någonstans. Allt jag känner är övergivenhet, ensamhet och en fruktansvärd stor ovishet. Inners inne vet jag nog hur det här kommer att sluta men jag vill inte erkänna det för mig själv. Jag är rädd att åter lämnas ensam efter en lång tid med dig. Men jag orkar faktiskt inte vara ett kort i ditt pokerspel och aldrig veta vad nästa drag blir. Jag ska ta tag i det här på riktigt nästa gång jag åker till Lund. Jag måste helt enkelt få veta.

Jag kan inte koncentrera mig på nånting nu utan går mest runt och undrar: Undrar hur livet skulle vara med dig även om det löser sig, kommer de någonsin att bli desamma?, Undrar hur livet skulle vara utan dig? Ett brutet ben läker på två månader men hur lång tid tar det för ett brustet hjärta att läka???

Jag har så många frågor och så lite svar...

Jag måste ha någonting att se fram emot och har därför börjat fundera på att ta en runda med de rosa bussarna i Afrika om inte allt för lång tid.... Klart kostar runt 30.000 så kommer behöva spara lite...men jag ser det inte som en omöjlighet om jag får ett bra sommarjobb nästa sommar. Kanske redan om två sommrar skulle jag kunna åka??

Jag vet ju inte hur jag ska planera min framtid nu, men egentligen vill man ju resa tillsammans med någon annan men de verkar svårt just nu. Antingen så jobbar folk eller så saknas ekonomin. Resa själv har jag ju gjort i sommar så det blir ju inget nytt, men klart sällskap är ju trevligt.

Jag får fundera lite mer över detta, men Afrika hade ju varit skitcoolt!!

Inga kommentarer: