onsdag 15 juli 2009

Lite IKEA endå....

Det ser ut att kunna bli lite IKEA endå i sommar. I alla fall en vecka. Mer har jag egentligen inte tid med just nu även ifall de finns chans för förlängning. Jag får avvakta och se helt enkelt. Måste ju få tid till att plugga också. Började idag typ. Har gjort en tenta (förutom sista uppgiften som var helt mongo) Jag fattar inte riktigt hur jag ska få ihop all tid som är kvar av sommaren. Jag har endå en del planer på G.

Men just nu är sysselsättning och umgänge med folk jag tycker om väldigt viktigt för mig. Jag måste hålla mina tankar på en nivå som jag kan klara av just nu. Här är man lycklig och tror att livet är en fest och så håller allt på att försvinna mig ur händerna. Jag hoppas att vi reder ut det här men just nu vet jag inte vad jag ska tro...Hur ska jag kunna klara mig själv när jag blivit så van vid dig???

Inga kommentarer: