söndag 19 juli 2009

Helg i Kristianstad

Har sovit ganska länge idag. Tror nog att de behövdes. Det blev ju ganska sent i fredags när jag var i kristianstad och hälsade på Betty. =) Men jag hade i alla fall hur trevligt som helst! Umgänge och nya harry potter filmen var precis vad jag behövde! Trots att filmen går väldigt fort framåt och allt händer så snabbt var den faktiskt ganska bra. Och det är alltid lika skoj att träffa Betty. När man inte bor i samma stad längre får man helt enkelt ta vara på de tillfällen man kan få! =) Vilket jag tycker vi är duktiga med! =)

Lite shopping blev det ju också, och impulsköp med för den delen. Men ja, nya skor kan ju vara bra att ha! hehe Det var ju rea! :)

Idag får jag kanske ägna mig åt lite plugg igen då... men ska väll äta frukost/lunch först...hehe =)

Inga kommentarer: