torsdag 2 juli 2009

Resfeber

Okey, imorgon smäller det! Vid lunchtid sitter jag på tåget på väg till kastrup!! Jag är så exalterad men samtidigt så nervös! Vad har jag glömt att göra/Packa? Tänk på allt som kan gå fel!!

Idag har jag fått cykla till skånetrafiken två gånger för att ladda kortet inför imorgon, jag glömde ju att ta med kortet första gången duktiga jag så fick köra en extra gång. VISA kortet har gått sönder i ena enden med så är lite nervös för det. Det går ju inte att resa utan pengar? Det är förvisso ett hörn som inte innehåller nån information så jag hoppas att tejpen håller tills mitt nya kort kommer. Har fått ont i ena foten med. Antagligen flipflopskorna, så tar riktiga skor imorgon. Andningen är som den är och jag får helt enkelt klara mig endå. Problem med avloppet verkar jag också ha, men efter att ha spolat vatten i golvbrunnen luktar det inte skunk i alla fall.... Fortsätter problemen får jag kontakta bovärden igen. Så jo, problem har det varit idag. Jag hoppas bara att det är slut med det nu.

Jag vill kunna njuta av min resa.

Två dagar efter resan bär det av mot varberg med. Ska bli kul. En vecka efter det Norrköping. Så finns lite att göra...hehe... Plugg ska man väll börja tänka på med snart...usch och fy...

Jag önskar mig själv en trevlig resa och hoppas att allt flyter på bra!!

1 kommentar:

Betty sa...

Jag önskar dig också en mycket skön resa. Hoppas du får se mycket av London och att du hinner med att bara njuta och vara. Gud vad skönt det hade varit att bara resa iväg just nu. Ha det super, vännen. Kramar