torsdag 6 augusti 2009

Torsdag igen...

Plugget går lite halvsegt just nu... men har i alla fall gjort endel i dag. Jag har visst inte bloggat så mycket på ett par dagar men de har varit annat att göra.

Fick brev från försäkringskassan med, de ville ge mig 700kr i bostadsbidrag som jag inte ens har sökt... Så de blev till att ringa upp dem och prata lite.... Nu verkar sig allt har löst sig i alla fall.... Tur är väll de för annars hade de säkert börjat krångla när jag skulle söka senare på riktigt...

Var faktiskt ute vid Lomma i tisdags kväll. Och jag cyklade dit!! typ en mil ju! mer än de... De var dagens working out!... Bada var ju ju nästan tvungen att göra då efter denna cykeltur och jag tyckte faktiskt inte de var så farligt kallt... i alla fall inte förren vattnet nådde mig till magen typ... Fast ja längre än så blev de inte för det var sjukt långgrunt... Men men... Blöt blev jag endå... de såg daniel till... Ska ge igen nästa gång! Vänta bara!! :P

Cykelturen tillbaka gick ganska långsamt sen dock...hehe Fast den var nog bara nyttig...:P

Inga kommentarer: