måndag 17 augusti 2009

Prylar

Idag har jag pluggat mellan halv tio och fem mer eller mindre aktivt. Datorn har i alla fall varit avstängd under hela den tiden och tvn lika så... Jag hoppas bara att allt kommer gå vägen och att all tid jag lägger ner ger resultat.

Då jag inte har pluggat och haft minipauser har jag spannat runt endel i mitt lilla rum på 20kvm. Det är verkligen sjukligt mycket grejer jag har överallt! Jag behöver verkligen inte ens hälften och skulle kunna göra mig av med hur mycket som helst, om det inte vore för att egot inne i mig tänker "Ja men det är ju faktiskt dina grejer som du har köpt och fått".... Men från och med nu ska jag verkligen tänka efter minst fem gånger om jag behöver en ny pryl. Det är verkligen överfullt.

Och på tal om att köpa prylar. Förra veckan var jag på väg att köpa mig en enhjuling på blocket men någon annan hann före. Kanske lika bra de. Fast håller fortfarande utkik efter en billig i närområdet. :P Det hade verkligen varit så sjukt coolt att kunna cykla på en enhjuling. Lägg till jonglerandet och jag kan snart ha min egna show! :P

Jag tror att det skulle vara bra för mig att ha en extra aktivitet som inte kräver mer tid än just det jag känner för att lägga just nu. Inga givna tider att följa utan mer, gör det du känner för NÄR du känner för det!..

Så kanske, en dag, kastar jag mig upp på en enhjuling.... men det är inget jag garanterar...:P

Inga kommentarer: