tisdag 11 augusti 2009

första riktiga doppet...

Gårdagen med Mathilda skulle varit en heldag med plugg men förvandlades till en heldag med prat och ytterst lite plugg...=S Efter att ha konstaterat vid kvällstid att de inte skulle bli mer plugg än så bestämde vi oss för att cykla och bada istället, och daniel följde med. Det blev lite grillat på bryggan också... Jag tog årets första riktiga dopp i havet då med! Ja vet att de är lite tragiskt men ja så har de blivit..:P

Så efter en misslyckad pluggdag men förövrigt en mycket trevlig dag skulle jag plugga desto mer idag var det tänkt, men det är verkligen så sjukt segt så jag vet inte vad jag ska ta vägen ibland... Men men, imorgon får jag verkligen skärpa mig!! 8 dagar kvar nu bara!! och om 13 dagar är de över!! Jag längtar verkligen tills dess...:P

Nu blir det kvällsavslappning med So You Think You Can Dance!

Inga kommentarer: