torsdag 27 augusti 2009

uppdatering...

Har inte skrivit på en vecka nu så kanske dags för en uppdatering? Jag har nu avslutat alla mina tentor och hoppas verkligen på det bästa... väntar med spänning på resultatet.. Därefter har det varit några sköna avslappnande lediga dagar som jag verkligen har behövt!!

Jag har bl.a haft "pysseldag" med Mathilda, vi ska fixa sharfsar till hela vår faddergrupp och är inte riktigt klara med det så ska nog försöka slutföra det imorgon... Vi höll i alla fall på så pass länge att jag sov över där...

Dagen efter hade jag inbokat finbesök i form av Betty. Det blev en tur till västra hamnen i Malmö men var lite för kallt och blåsigt för att bada. Så vi tog en shoppingtur på éntre istället. Kul och se det, för har inte varit där innan. Det var väldans trevligt i alla fall och ett avslut på en restaurang förgyllde dagen... Mycket nöje hade jag i alla fall och jag hoppas vi ses snart igen =)

Och idag har jag gjort en synundersökning och fått resultatet: Allt ser bra ut och ingen försämrad syn. Så är med andra ord väldigt nöjd med det.

Ska väll handla lite mat med och kanske göra en backup, annars får jag se vad jag gör av dagen...

Inga kommentarer: