fredag 21 augusti 2009

dumt system...

Two down - one to go!!

Snart, om ett par dagar, är det slut för den här gången. !!! =) Jag bara längtar och längtar... Vill vara ledig ett par dagar...

Jag kan ju inte direkt påstå att tentorna som jag gjort har gått lysande, men hoppas endå att de har gått bra...:P hoppas måste man!!

Förutom när jag inte sitter och pluggar så har jag tvättat idag... Det ena torkskåpet fungerade tydligen inte märkte jag, så när jag skulle hämta tvätten var allt blött, men eftersom ingen annan verkade tvätta så förlängde jag min tvättid lite efter att ha flyttat alla kläderna till ett fungerande torkskåp. Det hela resulterade i att min tvättid tog slut och jag kunde inte komma in för att hämta tvätten en timme senare än vanligt =(.... Så fick be en i korridorren om hjälp. Jag hade tur och det fanns en ledig tvättmaskin så bokade den och lurade systemet lite så att dörren skulle gå att öppna....hehe...

Dumt system att allt ska vara så tidsberoende...

Inga kommentarer: