fredag 1 maj 2009

Valborg!

Igår var det valborg i Lund...det var en dag med en del överaskningar..

fick bl.a en utskällning av en gubbe för att jag cyklade på trotoaren, vilket jag tog med ro... hehe...
Sen var det besök i stadsparken ett par timmar på eftermidagen. Riktigt mycket folk måste jag säga... Därefter möte jag upp Daniel &Co för att grilla på delphi!! Gott gott...

Därefter blev det TP vilket mitt lag absolut inte vann... hehe.. men whatever... kul i alla fall..
Därefter blev det lång nattvandring ner till stadsparken igen för att titta lite men då var det inte så mycket folk där så det blev cider på ariman istället =)

Den cidern gjorde mig ganska trött får jag nog säga.. Tur att daniel följde mig hem annars hade jag nog somnat på en bänk nånstans...haha...

Fast idag mår jag förvånadsvärt bra... Vilket är tur då jag har genrep till dansföreställningen om 2,5 timmar.. Ska bli kul..

I helgen blir det två dansföreställningar! Längtar nervöst!!

Ha det fint!

Inga kommentarer: