fredag 22 maj 2009

tentaplugg VS bio

Tentaplugg för fullt nu då... det kan ju dock defineras lite på vad som egentligen menas med "för fullt" Igår gjorde jag en extenta i alla fall innan jag vid fyra tiden tog en fika med Daniel. Mycket roligare än att plugga såklart. Därefter blev det en promenad och ett impulsbestämmande att gå på bio. Efter mycket funderande från min sida blev det wolverine eftersom daniel så gärna ville se den... :P

Gjorde dock världens tabbe genom att öppna en kolsyrad vattenflaska så att de bildades en fontän typ inne i biosalongen och tjejen framför fick hälften över sig typ. Jag skämdes som en gris och visste inte vad jag skulle ta mig till... Bad givetvis om ursäkt och fall sedan i skratt...jösses.. Sjukt pinsamast på länge!

Så efter att ha suttit på helspänn i två timmar av filmen blev det en lång vandring hem till mig i svalkande väder. Daniel hade ju såklart missat sista tåget så fick följa med mig hem...:)

Dagen därpå blev det lång sovmorgon och riktigt bra frukost efter ett besök på willys... hehe...

sen tog jag tag i pluggandet igen och satt i skolan i typ 5 timmar med mathilda....fast sen blev de mest flum så vi packade ihop oss för dagen och bestämde ny tid imorn kl. 10... Då kanske jag kan komma igång lite tidigare och förhoppningsvis får mer gjort imorn... bara två dagar kvar nu ju...

2 kommentarer:

Samira sa...

ne..haha de måsta vara typ en av de värsta sakerna som kan hända när man är på bio. ne vad hemskt men riktigt roligt=)trodde inte sånt kunde hända i verkligheten hehe Du gav verkligen mig dagens skratt. ha de toppen.

Sandra sa...

Ja är glad att jag kan vara till glädje... haha.. Men jo det händer..(mig iaf) Så ett tips är: öppna aldrig en skakad kolsyrad flaska bakom en okänd människa - Det blir en stor fontän!! =)