tisdag 12 maj 2009

Det börjar dra ihop sig..

Bara två veckor kvar till installationstentan och tre veckor till mekaniktentan. Det börjar dra ihop sig nu. Dags att bli superseriös. Den här helgen som kommer är dock planerad till annat så får vara duktig innan och efter istället.

Helgen bjuder på tour de section och konfirmation på lördag förmiddag. Vilket innebär 08.00 tåget hem på morgonen. Tidig uppgång efter lång utekväll är inte min starka sida.

Det visades tydligt idag. Husfesten igår var väldigt kul men lite halvknasig musik sådär. Det resulterade i att jag låg i säng efter halv tre och sov knappt fyra timmar innan klockan ringde igen. Ni må tro att jag var trött. Har gått runt som en zombie idag känns det som. Kan erkänna att jag faktiskt slumrade till lite på föreläsningen med. Inte riktigt bra men jag tror jag överlever...

Det har jobbats en del med husprojektet idag med, huset huset... Nu är det sista inlämningen vi håller på med. Snart är de över. Så otroligt mycket tid vi har lagt ner på de egentligen, men nu börjar man se slutet... skönt!

Imorgon blir det mekanikprojekt istället. Ska samla på mig tre poäng till tentan är det tänkt!! Kan ju aldrig vara fel...=)

Snart sommar!!! (Jag både längtar och längtar inte....)

Inga kommentarer: