söndag 3 maj 2009

Dansshow!

Då var dansföreställningarna över för min del den här gången med. Väldigt roligt att få ställa sig på scen igen. Jag lärde även känna ett gäng skyssta tjejer som är hur trevlga som helst... =)

På genrepet i fredags gick det ganska bra men ett par missar blev det ju (såklart...hehe) Ett problem var att jag hoppade in i spotlighten, vilket blev ett bestående problem på varje show... men det gick ganska bra endå...

Föreställningen i lördags gick bra och första akten såg jag tillsammans med Daniel och min kompis Katja. De tyckte att jag var bra i alla fall... (De vågade nog inte säga så mycket annat...hehe)

Föreställningen idag gick också bra men missade lite på dubbelpiruetten, fast de verkade ju inte ha synts så de gör ju inte så mycket. Trevligt att hela familjen var där och verkligen kul att träffa Betty och Samira med... Det händer inte allt för ofta... Men klart inte lätt och ses när det är mycket plugg och man inte bor i samma område... Men men då får man ha det desto mer roligt de gånger man ses...hehe =)

Det har varit en lyckad långhelg i alla fall tycker jag och jag har faktiskt inte pluggat alls mycket så får kanske göra de nu i veckan som följer... Men har under helgen fått reda på att jag klarat B1 (endimensionel analys del 1) och linjär algebra så är jätteglad för det!!

Fick även veta att jag fick jobb på DC Nord lagret i år igen.....yipii!!! Fick förvisso bara tre veckor, men bättre än inget så jag är glad för det... =)

kram på er!!

Inga kommentarer: